Söndagkväll

22 november 2009 at 21:45 (Uncategorized)

Hård helg, i fredags var jag på mitt nya jobb och lärde mig lite vart barnen gick o så .. det var ganska mysigt med tanke på att jag fick en puss av den yngsta när jag skulle åka därifrån hehe.

Senare drog jag ut med brudarna och sov borta på kvällen. Gick upp jävligt tidigt bara för att min jävla hund inte skulle få vara ensam.

 

Men det bästa har ändå varit lördagen och idag, igår så jobbade jag från 18.00-23.00, kom hem drygt vid midnatt, la mig och somnade. 5 på morgonen var man uppe imorse efter drygt 4 timmars sömn för att gå upp och jobba igen, från 7 på morgonen till 12. Min kropp orkar inte längre, har inte gått upp från sängen sen jag kom hem. Jag hatar min rygg, har en 40årings rygg asså. Jävla skitproblem. Hade aldrig varit så om jag inte ramlat för 11 år sen!

Lämna en kommentar