tisdagkväll

17 november 2009 at 22:16 (Uncategorized)

jag vet, jag suger för att verkligen inte orka skriva ner något längre. Men jag har ändå ett så pass tråkigt liv så varför ens försöka anstränga sig?

 

Kan försöka berätta lite åtmistone, eftersom min kära tanya börjar bli irriterad på mig för att jag inte uppdaterar längre (kom hem istället om du vill veta något!)

Jag pluggar på komvux just nu, ShA och Historia A, har också sökt mer kurser för nästa period som börjar i Januari, då blir det Matte A, Religionskunskap A, Naturkunskap A och SvB. Så jag blir kvitt alla jävla kärnämnena 🙂

Förutom det, inte så värst mycket. Är alltid fattig nuförtiden sen jag betalar en jävla massa till min mamma varje månad, men hon behöver mig, och nu har jag gått o skaffat mig tre jobb (OBS!! 3!!).

 

Men men, jag klarar mig. Nu har jag fan uppdaterat lite och ska försöka fortsätta med det.

 

xoxo

Lämna en kommentar